Pazaryerlerinde Ürün Satmanın Avantajları ve Dezavantajları
Türkiye’de 15 bin üzerinde e-ticaret yapan kobi vardır. Bu kobiler kendi sanal mağazaları üzerinden aktif satışlarını gerçekleştiriyor. Son dönemlerde bir çoğuda pazaryerleri platformlarında da yer almaya başladı. Çoklu kanal satışlar ile gelirlerini arttırmaya devam ediyorlardı. Pazaryerleri ülkemizde son dönemlerde yaşanan ekonomik dalgalanmalar ile bazı avantajlarını hızlı bir şekilde yitirdi. Pazaryerlerinde Ürün Satmanın Avantajları Ciddi reklam bütçeleri vardır. Arkalarında büyük ekonomik oyuncular olduğu için tüm mecralarda aktif olarak reklamlarını sürdürmektedirler. Bu sebeple pazaryerlerinde bulunan ürünlerinize tüketicilerin ulaşması için sizin ekstradan reklam vermeniz gerekmez. Müşteriler pazaryerlerinden ürün alırken arada bir aracı kurum olduğunu bildikleri için anlaşmazlıklar durumunda kendilerini daha güvenli hissederler. Pazaryerlerinden yaptığınız satışları ürün teslimat aşamasında kendi kutunuz ve ambalajınız ile gönderirseniz, müşteri güven kazandığı için ...